Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános Szerződési feltételek

Általános tudnivalók

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Royal Papír Korlátolt Felelősségű Társaság (6000 Kecskemét, Harmat utca 15.; adószáma: 32465374-2-03 cégjegyzékszáma: 03-09-138022; bankszámla száma: 10300002-13739746-00014908; elérhetőségei: e-mail: info@royalpapir.hu telefonszám: +36-30/944-3314, a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett www.royalpapir.hu oldalon elérhető szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Partner) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Partner a továbbiakban együttesen: Felek). A Partner a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.  

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.royalpapir.hu webáruházban (a továbbiakban: Webáruház) található elektronikus piactéren keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre.

Regisztráció

Szolgáltató kizárólag érvényes adószámmal rendelkező viszonteladókat és végfelhasználókat szolgál ki. Szolgáltató vásárlói kizárólag az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Ektv.”) 2.§ v) pontja szerinti fogyasztónak nem minősülő, regisztrált felhasználók lehetnek. Ezért Szolgáltató kéri Partnereit, hogy első vásárlásuk előtt regisztráltassák magukat. A regisztrációval Szolgáltató Partnere tudomásul veszi, elfogadja az Általános Szerződési Feltételekben és a jelen ÁSZF mellékletét képező Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltakat. A regisztrációval Partner kijelenti, hogy a portál oldalait kizárólag gazdasági vagy szakmai tevékenysége körébe eső szerződéskötés céljából nyitja meg, tehát nem minősül az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény Ektv. 2.§ v.) pontjában foglaltak szerint fogyasztónak.

A Royal Papír Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A Felek közötti egyedi szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a fizetési kötelezettséggel járó Megrendelés gombra kattintva jön létre. A Felek között ily módon magyar nyelven létrejött egyedi szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, Szolgáltató azt iktatja, és azt a hatályos jogszabályi előírások által előírt időtartamig őrzi. Felek között létrejött azon kereskedelmi ügylet (pl.: megrendelések leadása) is egyedi szerződésnek minősül, amelyet Partner Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül bonyolít (írásban vagy személyesen). A keretszerződés és az egyedi szerződések tartalmáról Szolgáltató Partner írásbeli kérésére tájékoztatást nyújt.

 A Weboldalon történő Megrendeléshez a Partnernek a Weboldalon Saját fiókot kell létrehoznia. Saját fiók létrehozásához a weboldal felső részén található “Belépés”, majd a “Hozz létre saját fiókot” gombra kell kattintania. Ezt követően az ott található regisztrációs adatlap pontos kitöltésével és a regisztráció gomb megnyomásával igénye feldolgozásra, majd jóváhagyásra kerül.  

Szolgáltatót, a Partner által tévesen, hiányosan megadott adatokra, különös tekintettel a regisztrációkor a cégjegyzésre jogosult személy által megadott fő- és alfelhasználók adataira és rendelkezési valamint hozzáférési jogosultságaikra, vagy a Royal Papír Webáruház webes felületén eszközölt bármilyen adatrögzítési, - módosítási hibára vagy hiányra visszavezethető károkért, így különösen, de nem kizárólagosan a szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Partner a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. Partner vállalja, hogy jelszavát körültekintően őrzi és önszántából nem engedi vagy nem adja át harmadik fél részére. Ha a Partner elfelejti jelszavát, a weboldalon  az „Elfelejtett jelszó gomb segítségével és e-mail címe megadásával igényelheti az automatikus, új jelszó elküldését. A jelszó átadásából, illetéktelen személy általi felhasználásából eredő károkért kizárólag a jelszó tulajdonosát terheli felelősség. A hibás regisztrációs lapok elküldéséből keletkező károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal.

Webáruházzal kapcsolatos információk:

A Royal Papír weboldalán feltüntetett vételárak nettó árak, melyek az általános forgalmi adót nem tartalmazzák.
A Szolgáltató által forgalmazott termék használati utasítása, forgalmazói etikettje az áruval együtt kerül forgalomba ott ahol ezt jogszabályok előírják. Ha a termék kézhezvételekor a Partner ezt bármely okból nem kapná meg, azt azonnal köteles jelezni a Szolgáltató vevőszolgálatánál és a Szolgáltató azt haladéktalanul pótolja.
A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani árait, melyről a Partnereit előzetesen értesíti. A módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan hibás, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt rossz ár van feltüntetve, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Partner elállhat vásárlási szándékától. A termékek csomagolása, kinézete esetenként eltérhet a webáruházban látottaktól.

Rendelés

 A Royal Papír webáruház szolgáltatásait valamennyi, jogi személy jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

 A Royal Papír weboldalán keresztül a Partner a termékek kosárba helyezésével adhat le rendelést. A kosár oldalon kiválasztja a megrendelés teljesítéséhez szükséges számlázási adatokat, fizetési és szállítási módot. 

A Rendelés leadása gombra kattintva a Partner véglegesíti a megrendelést, melynek leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

Szolgáltató a Partner által Szolgáltató weboldalán (www.royalpapir.hu) megrendelt és raktáron lévő árut alapesetben a megrendelést követő 24-48 órán belül belföldön díjmentesen házhoz szállítja saját autóval, vagy futárszolgálattal, ha az adott számla értéke eléri a minimum nettó 40.000 (negyvenezer) forint összeget. Megnövekedett rendelésszám esetében előfordulhat hosszabb szállítási határidő is, amelyről Szolgáltató értesíti Partnerét, legkésőbb az eredetileg tervezett szállítás napján. Amennyiben a számla összege nem éri el a minimum összeget, abban az esetben a Partnert nettó 990 forint szállítási költség megfizetése terheli.

A Megrendelés véglegesítésével a Partner kijelenti, hogy a regisztrációban megadott adatokat az Szolgáltató Megrendelés teljesítése céljából felhasználja, kezelje. Szükség esetén, a Szolgáltató felvegye a kapcsolatot vele a megadott elérhetőségek (email cím vagy telefon) bármelyikén. A megrendelés véglegesítésével a Partner vállalja, hogy a megrendelés ellenértékét kiegyenlíti, az áru készhez vételekor, vagy a Partnerrel kötött szerződésben megállapított időn belül. Ennek elmaradása esetén a megrendelés teljesítését a Szolgáltató megtagadhatja.

Amennyiben a Partner az áremelést megelőzően adja le megrendelését, de annak teljesítése készlethiány miatt csak az áremelést követően lehetséges, úgy Szolgáltató az érintett megrendelést az újonnan beérkezett készletéből már az új áron teljesíti. Minden egyéb esetben bárminemű módosítás a már megrendelt (korábban a Weboldalon rögzített, lezárt kosár állapot) termékek vételárát nem befolyásolja, minden esetben a lezáráskori állapot az irányadó. A megrendelést Szolgáltató csak regisztrált Partnertől és csak akkor fogadja el, ha Partner a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti, valamint Partnernek nincs Szolgáltató felé fennálló határidőn túli számlatartozása. Szolgáltatót Partner által tévesen, vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért semminemű felelősség nem terheli.

Szolgáltató a megrendelés lezárását követően a megrendelt terméket lefoglalja készletéről Partner részére. Abban az esetben, ha a megrendelés leadásának pillanatában az adott termék nem elérhető Szolgáltató készletéről, az érintett termék a beérkezést és készletre emelést követően kerül lefoglalásra Partner részére. A Szolgáltató és a Partner közötti szerződés akkor jön létre, amikor a Partner e-mail útján megkapja a Szolgáltatótól a megrendelésről szóló visszaigazolást. A megrendelés leadása után a Partnerhez e-mail útján érkezett automatikus rendszerüzenet a megrendelés rögzítéséről tájékoztató jellegű és nem jelenti a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolását. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Partner által leadott megrendelést elutasítsa, vagy az abban szereplő Termékek mennyiségétől vis major, vagy készlet eltérés miatt kevesebbet igazoljon vissza. 

Szállítás, számlázás

A Weboldalon megrendelt terméket Szolgáltató a Partnernek futárszolgálattal, 1-3 munkanapon belül szállítja ki, a Partner által a megrendelés során jelzett szállítási címre, kizárólag belföldön. A megrendelt terméket Partner - előzetes egyeztetés alapján- személyesen is átveheti Szolgáltató raktárában (6000, Kecskemét Harmat utca 15.) hétköznap 9-17 óráig.

Szolgáltató a hétfőtől péntekig, délután 13:00-ig megrendelt és raktáron lévő termékeket 24-48 órán belül házhoz szállíttatja saját autóval vagy futárszolgálattal. Meghatározott időpontra történő kiszállítást Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. A jelen pontban írt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek.  Amennyiben a megrendelés összetétele papír tömegáru (fénymásolópapír, leporelló, kartonpapír) a külső szállítmányozóval történő kiszállítás díja, egyedi elbírálás alapján történik. Ezért minden ilyen megrendelés leadása előtt kérjen árajánlatot vevőszolgálati kollégánktól.

Szolgáltató - a magyar utakon életbe lépett úthasználattal arányos díjfizetési rendszer okán a Partner felé kiállított bizonylatait logisztikai díj terheli, melynek díja a kiszámlázott áru értékétől függetlenül, egységesen nettó 490 Ft. A számla végösszegén szereplő logisztikai díjat a Szolgáltató minden vevőnek felszámolja, személyes átvétel és futárszolgálat igénybevételének esetén is.

Az adott napon különböző időben leadott rendelések összértéke összevonható, amennyiben a korábban beérkezett rendelés még nem került lezárásra. Ha egy Partnertől azonos napon a csomag lezárását követően újabb megrendelés érkezik, és külsős szállítmányozóval történik a kiszállítás, a rendelést két logisztikai költség terheli, mivel újabb csomag készítése esetében a szállítmányozó cég is külön szállítmányként kezeli és számlázza azt a Szolgáltató részére. A már leadott és lezárt megrendelésekhez a Szolgáltatónak nem áll módjában újabb tételeket hozzátenni.

Partner rendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően mennyiségi és csomagolási hiányosságokra vonatkozó reklamációt Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. Amennyiben a Partner bármilyen sérülést tapasztal, a szállítmányozó a Partner kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Az így keletkezett károkért a szállítmányozót terheli a felelősség, amely kizárólag érvényes és aláírt jegyzőkönyv esetében érvényesíthető.

A Szolgáltató nem vállalja a megrendelt áru kiszállítását, ha a Termékek összege nem éri el a nettó 20 000 Ft-ot. 20.000 Ft felett, de 40.000 Ft alatt a Partner felé kiállított bizonylatot nettó 990 Ft-os szállítási díj terheli, nettó 40.000 Ft értékű rendelés esetén a szállítás díjmentes. Amennyiben a rendelés értéke eléri a nettó 40.000 Ft-ot, de téves raktárkészlet miatt, a Szolgáltató hibájából csökken a bizonylat összege, a szállítási díj nem kerül felszámításra. Személyes átvétel esetében nincs minimum vásárlási összeg.

A Royal Papír Kft. a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.  Az áru belföldi kiszállítása esetén a teljesítés időpontja a fuvarozónak való átadás napja. 

Fizetés

Új Partnerek esetében a Szolgáltató kezdetben a számla kiegyenlítésére készpénzes fizetést, vagy előreutalást alkalmaz, majd az üzleti kapcsolat elmélyülésével a Partner kérésére, a Szolgáltató egyedi döntése alapján lehetőség van átutalásra a megállapított hitelkeret összegéig. 

Amennyiben egy Partnernek lejárt, kifizetetlen számlája van, annak kiegyenlítéséig csak készpénzes fizetésre, előreutalásra van lehetősége. Abban az esetben, ha Partner ellen csőd-, vagy felszámolási eljárás indul, a Szolgáltató jogosult a további szállításokat csak készpénzfizetés ellenében teljesíteni. Késedelmes fizetés esetén Partner jelen szerződés alapján elfogadja és vásárlásaival elismeri, hogy Szolgáltató késedelmi kamatot számol fel. A késedelmi kamat mértéke a mindenkori jegybanki alapkamat kétszerese, amelyet Szolgáltató minden negyedév zárását követően - késedelmi kamatértesítő levélben - küld meg a Partner részére. Szolgáltató lehetőséget biztosít a Partner számára, hogy az ügyvezetővel egyeztetést folytasson.

Amennyiben a Vevő a számla fizetési határidején túl több, mint 30 napot késik annak kiegyenlítésével, Szolgáltatónak jogában áll az adásvételi szerződéstől visszalépni. Az adásvételi szerződéstől való visszalépést írásban kell megvalósítani és a Partner általi kézhezvétel pillanatától számítva hatályos. A szerződéstől való visszalépés a vevő címére posta vagy elektronikus posta segítségével történő elküldés pillanatában tekinthető kézbesítettnek. A Partner ebben az esetben köteles azonnal visszaadni Szolgáltatónak a megszerzett és ki nem fizetett árut, eredeti állapotában, bontatlan csomagolásban és mennyiségben, saját költségére és veszélyére. Az áru visszaadásának időpontjáról és formájáról külön szükséges egyeztetni. Amennyiben az áru visszaadása eredeti mennyiségben és állapotában nem lehetséges, Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a tartozás összegét minden hozzáférhető jogi eszköz segítségével követelhesse.

Garancia, szavatosság, visszáru

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók, azonban erre vonatkozó kifejezett írásbeli kötelezettségvállalás hiányában Szolgáltató nem szavatolja, hogy az áru bármely, Partner által elérni kívánt, ám Szolgáltató által nem jelzett speciális célra alkalmas. A 72 órás cseregaranciával élhet a Partner, ha a rendeltetésszerű használatot a meghibásodás akadályozza. A Szolgáltatónak jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a Partnert terheli.

A Vevőnek joga van az áru átvételét követő 8 napon belül visszaadni a megrendelt árut a Szolgáltatónak, azzal a feltétellel, hogy az árut eredeti állapotban, sérülésmentesen, eredeti csomagolásban adja vissza. A termékek visszaküldésének megoldásáról a Partnernek kell gondoskodni. A fenti feltételek teljesítésével Szolgáltató az árut visszaveszi és a Vevő részére jóváírást állít ki.

Egyéb rendelkezések 

 A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan, külön értesítési kötelezettség nélkül módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a PTK. 1959. évi IV. tv. vonatkozó előírásai, valamint a gazdálkodó szervezetek Szállítási és vállalkozási szerződésről szóló 7/1978/II I/MT sz. rendelet előírásai az irányadóak. Vitás kérdésekben a felek kikötik a Kecskemét Városi Bíróság illetékességét.